diumenge, 14 de març del 2021

El meu primer safari fotogràfic

 Hola un altre cop!!

Us vull explicar com ha anat l’experiència d’aquest primer safari fotogràfic.

Tampoc es que sigui el primer. Quan era joveneta i estudiava fotografia n’havien fet algun amb els companys de classe i be, el que faig ara de sortir al carrer amb la camara no deixa de ser-ho també, pero aquest es diferent.

Feia temps que em volia apuntar en algun. Sempre va be conèixer gent amb qui compartir aficions i així també deixo descansar a la Pilar que crec que ha d’estar ben tipa de mi i la meva camara 😉

L’altre dia mentre esperava l’hora de marxar a treballar, em va entrar un missatge del Meetup que quedava una plaça en un grup dels molts que estic apuntada i que no em decideixo a inscriure’m mai. 

Meva! Vaig dir i pim pam em vaig apuntar.

Va ser tot un encert. Vaig passar un matí genial. El grup molt be. Tots es coneixien ja pero vaig tenir una molt bona rebuda.

Vem quedar a la porta de l’hotel Vela i d’allà xino xano tots vem anar treient les nostres cameras i ens vem possar a la feina.

Aquest ha sigut el resultat 😉















































Repetiré 😉

Petons!!

2 comentaris: